حرفای دلم ...پست ثابت!!!!


دل نوشته هایی از نفرت

بهت نمیگم آدم بی معرفتی هستی!! چون بی معرفت ها که" آدم" نیستند


.:HoMe:. | .:eMaiL:. | .:Design:. | .:Profile:.



رابطه ای که سرد میشه

 

مثه چای میمونه که سرد شده...

    

وقتی بخوای چای سرد شده رو دوباره بخوری..

 

آبجوش میریزی روش..

 

درسته،چای گرم میشه دوباره هم میشه خوردش

  

اما..

 

"دیگه کمرنگ شده"

 

Click here to enlarge


1.من نوشت:

 

وقتی رابطتون مثله چایی سرد از دهن افتاد

 

 

اصرار نکنید که ابجوش بریزید روش

 

2.تجربه نوشت:

  

اونی که تصمیم میگیره بره،یه روزی میره..

 

 

حتی اگه نره هم دیگه پیشت نیست !!

 

3.نصیحت نوشت:

 

عشق رو با عادت اشتباه نگیرید...

 

 



نظرات شما عزیزان:

sara jooon
ساعت19:14---22 دی 1391
mer30 aslam baees eftekharameپاسخ:

sadegh
ساعت17:10---22 دی 1391
درد دارد !

وقــتـی می رود …

و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت …

و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی

که هــرشـب

بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد.



سلام وب زيبايي داري دوس داشتي به منم سر بزنپاسخ:زیبا بود صادق جان چشم عزیزم حتما میام


EMo BOy
ساعت14:39---22 دی 1391
نوکر داداشم.خوبی اقا کروش راستی لینکت کردم داداشی قربانت فعلا...
پاسخ:سالاری داداش گلم..منم الان با افتخار لینکت میکنم...فداااات فعلا


سایه
ساعت14:32---22 دی 1391
وب نازی داری امیدوارم از وب من خوشت بیاد سر بزن بهمپاسخ:مرسی خانومی..لطف دارین چشم حتما میام

...Evil...
ساعت15:31---19 دی 1391
سلام دوست عزیز خوبی ما به تازگی یه چت روم سالم با کاربرای خوش زبون زدیم مایل بودی سربزن..امیدوارم دعوتمو قبول کنی.





مدیریت فشن چت


پاسخ:سلام گلم...متاسفانه باید بگم "اهل چت نیستم"


ساعت14:34---19 دی 1391
سلام کوروش جون. وب خیلی قشنگی داری!!بهت تبریک میگم!

میشه لینکت کنم؟؟


تو هم اگه دوس داشتی لینکم کن..!


به قول عشقم: "یاحق"



پاسخ:آره مهرسا جان منم لینکیدمت...فدااااااااات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|سه شنبه 19 دی 1398برچسب:,| 11:58|کوروش|